فکرش رو نمی کردم..


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 25 آذر 1390
بازدید : 101
نویسنده : عباسی

 

هرگز فکرش رو نمی کردم که اینطوری از چشمم بیافته..و هیچ وقت نبینمش !

آخه شما  که  نمی دونید من چقدر دوستش داشتم و چه عکسهایی باهم گرفتیم !

اکثر جاها که میرفتم با خودم می بردمش وانقدر دوستش داشتم که هرکسی نظری راجع بهش میداد برام مهم نبود چون همیشه جلوی چشمهام بود!

اما حالا دیگه از چشمم افتاده ،نمی خوام ببینمش چون دیدنش  فایده ای هم نداره !

آره فکرش رو نمی کردم اینطوری از چشمم بیافته طوری که تا بخودم اومدم دیدم ؛

یه شیشه اش شکسته ، یه شیشه اش هم ترک برداشته ، بیچاره عینک سفیدم!

آره ! فکرش رو نمی کردم هوای تبریز انقدر سرد باشه !




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 12717
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com